Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

NÁLUNK MÉG VAN SZARVASI KÁVÉFŐZŐ!

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Jelen szerződés (a továbbiakban: ÁSZF) a webáruházat üzemeltető vállalkozás, melynek adatai:

  • Kereskedő Neve: Szórát Kereskedelmi Kft.
  • Szolgáltató Neve: Szórát Kereskedelmi Kft.
  • Szolgáltató Székhelye: 6000 Kecskemét, Deák Ferenc tér 6..
  • Szolgáltató Elérhetősége (telefon, e-mail cím): +36 (70) 577-9000, info@szoratker.hu
  • Szolgáltatót Regisztráló Hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Cégjegyzékszám: 01-09-988079
  • Adószám: HU23990713-2-43
  • A Szolgáltató által biztosított információkat tároló tárhelyszolgáltató elérhetősége: Abonyi Péter E.V. (Cím: 6000 Kecskemét, Petőfi S. u. 1/A.. Elérhetőség: peter.abonyi @ hirosnet.hu)

(a továbbiakban: Eladó)

és a webáruházban vásárló természetes személy (a továbbiakban: Vevő) között jön létre.

A Vevő a megrendelés leadásával elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.

A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A szerződés nyelve: magyar.

Az ÁSZF tárgya

A Vevő a webáruházban történő böngészés során egy vagy több terméket (a továbbiakban: Termék) helyez el a kosárba, amelyet megrendel. A Termék lényeges tulajdonságairól a Termék adatlapján, illetve a Terméket tartalmazó kategória oldalán található tájékoztatás.

A Termék ára magában foglalja az általános forgalmi adót, melynek mértéke 27%.

Szállítási költség

A termék házhozszállítása Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálatával történik.
A megrendelés kiegyenlítése általában utánvéttel történik:
Csomagolási díjat az Eladó nem számít fel.
Részletes leírást a Szállítási infomrációk menüpontban talál.

Fizetési módok

  • Utánvétel a futárnak, postásnak
  • Előre utalás bankszámlaszámra
  • Bankkártyaelfogadás weboldalon
  • Személyesen átvételkor készpénzben az Alföld Áruház műszakoi osztályán

Megrendelés menete

A webáruházban történő böngészéshez nem szükséges a Vevő előzetes regisztrációja. A Vevő a böngészés során megvásárolni kívánt termék a „Kosárba” feliratú gombbal helyezi a virtuális bevásárló kosarába. A kosárba helyezést követően jelenik meg a Kosár oldal, amely a jellemzően kosarat ábrázoló grafikus elem közvetlen közelében található „Kosár megtekintése” linkre kattintással is elérhet.

A megvásárolni kívánt termékeket tartalmazó kosár összeállítása után a Termék megrendelése következik. Jellemzően egy kosarat ábrázoló grafikus elem közvetlen közelében megtalálható „Megrendelés” linkre kattintva, vagy a Kosár oldalon az „Irány a pénztár” gombra történő kattintással érheti el a megrendelő felületet a Vevő.

A Kosár oldalon illetve a Pénztár oldalon egyaránt lehetősége van a Vevőnek a kosárban szereplő Termék törlésére, megrendelt darabszámának megváltoztatására illetve a szállítási és fizetési mód megváltoztatására.

A Pénztár oldalon a megrendeléshez regisztráció szükséges. A Pénztár oldalon a regisztráció után, korábbi regisztráció esetén a bejelentkezést követően megjelenik a megrendelő űrlap. A fizetési mód és szállítási költség, valamint a szállítási és számlázási adatok kitöltése után az „Igen, megrendelem” feliratú gombra kattintással a Vevő leadja megrendelését.

Adatbeviteli hibák javítása

A Vevőnek lehetősége van a megrendelés során tévesen megadott adatok módosítására.
E-mailben illetve telefonon kérheti az adatok módosítását a megrendelés során kapott megrendelési azonosítóra hivatkozva.
Ezen kívül lehetősége van új megrendelés leadására a javított adatokkal.
Az új megrendelés üzenetében fel kell tűntetnie a korábbi megrendelés azonosítóját valamint a törlési szándékát.

Elektronikus visszaigazolás

A rendelés visszaigazolását cégünk az alábbi módokon végzi:

1) Nagy háztartási készülékek megrendelését kollégánk telefonon igazolja vissza. Egyúttal egyezteti Önnel a készülék szállítási időpontját.

2) Tartozékok vagy porszívók megrendelése esetén egy automatikus levéllel igazoljuk vissza megrendelését, melyben értesítjük arról, hogy a termék átvehető, vagy a futárszolgálatnak átadtuk kézbesítésre.

A megrendelése feldolgozása a megrendeléstől számított 24 órán belül megtörténik.

Adatkezelési információk

A webáruház használata során keletkező személyes és személytelen adat egyaránt bizalmas kezelésben részesül. Az Eladó harmadik fél szármára nem adja ki. A böngészés során személytelen, technikai adatok kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. A megrendeléskor megadott személyes adat kizárólag a megrendelés teljesítése és a kiszállítás teljesítése miatt kerül felhasználásra.

A webáruház úgynevezett sütiket (cookie-kat) használ, mely Vevő böngészőjében kerül tárolásra. A sütiben személytelen adat található, melyek a termékek kiválasztásában, megrendelésében, bejelentkezésben tölt be nélkülözhetetlen szerepet. A sütik letiltásával ezek a szolgáltatások nem érhetők el.

 

 

A műsz

heli.

A vásárlás pénzneme:

Forint (HUF)

Fogyasztóvédelmi felügyelőség elérhetősége, ahol a vásárló kifogásait, panaszait teheti meg

Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36 (30) 940-7039
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

Online vitarendezési fórum

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm…

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

iShopping - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.